2013. június 18., kedd

Csak egy egyszerű dal

Megkezdődött a szokásos Nyári Nemzetközi Szürreál Fesztivál.

Rendes partiarcként részemről már a kezdetektől a legkeményebb tudatmódosító drogot nyomom (alvásdepriváció néven keressék a szaküzletekben), ez sok dolgot megmagyaráz, de nem mindent. A fesztivál keretében természetesen elérhetők a már jól megszokott állandó programok, úgy mint telt házas átjáróházas internacionálé, kaotikus kreatív konyhaművészet és veteménylottó gazbingóval (bunda előfordulása lehetséges, a lenyírt subák szöszei pont ugyanúgy felbukkannak mindenhol, mint a vándorparadicsomok).

Bárányfelhő nagyon közelről

Idén a babtábor biztosan elmarad (persze hozott babbal még lehet), viszont bármikor be lehet társulni nagyüzemivé duzzadt feldolgozási folyamatokba és a hozzájuk tartozó kvízjátékokba (hány decibellel lehet 50 kiló citromot kifacsarni? melyik Pantone-sárgára festi a fehér pólót a 70 liter szörphöz elegendő bodza?), szabadtéri expressz ruhaszárító versenybe, álom- és horgolásfejtésbe, gyapjúkártolásba sündisznón és kaktuszon. Fakultatív program megfelelő páratartalom esetén a padlóflexelés, a további lehetőségek a valószínűtlenségi állandó jegyében alakulhatnak, Heisenberg jeligére.

300 liter száraz szörp

Az idei fesztiválszezon első meglepetés-fellépője az a helyi ifjú volt, aki a vidám révületben füvező rackáknak nyomott Tankcsapdát akusztikus gitáron, altatódal gyanánt. És még ennél is durvább, hogy személyében – három év kölcsönös rejtőzködés után – megismerhettük a falu rajtunk kívül egyetlen Könyvmolyát. És tudom, ez már a science fiction tartomány: Könyvekről Beszélgettünk a talicska mellett.
De ennél többet nem árulhatok el.

13 megjegyzés:

Unknown írta...

omg! limonádét készítesz?

Piszke a Birtokról írta...

@TBW: ez egy hosszú történet, melyben szerepel eső miatt szedhetetlen bodza, gyorsan romló citrom, valamint mélyhűtő, vákumfóliázó és az anyám...

Unknown írta...

"hány decibellel lehet 50 kiló citromot kifacsarni?"
- tudok nagyon hangos eszközt vinni teszt gyanánt :D

"melyik Pantone-sárgára festi a fehér pólót a 70 liter szörphöz elegendő bodza?"
- ehhez is tudok biztosítani Pantone skálákat

Piszke a Birtokról írta...

@TBW: hangos eszköz megvolt, csak nem mértünk értékeket (de nagyjából az egész falu hallhatta egész nap, három fűkaszát is túlvinnyogva). Skálát hozhatsz, de csak ellenőrzésnek, puskázni nem ér :P

Dominika írta...

Napon senyvedéstől bőrgyógyászatilag fel vagyok mentve, szóval akkor rám marad vagy az álom- és egyéb dolgok fejtése, reszkessetek...

Piszke a Birtokról írta...

@Dominika: nem akartam minden programot elôre ellôni, de napérzékenység esetén a pincében is hasznod vehetnénk :) álomfejtés ügyében óvatos vagyok, a tegnapim után a leglaikusabbak is elmegyógydába utalnának...

Dominika írta...

Na jó, a legjobb bulik úgyis mindig a pincében vannak... Bogaraknak és ízeltlábúaknak táncleckét nem adok!

zazálea írta...

légyszi, a hosszabb változatot is meséld el, mert engem már az tart lázban, hogy bodzaszörphöz mélyhűtő?? anyáról nem is szólva. ;)

Piszke a Birtokról írta...

@Rita nyirati: eredetileg 300 liter bodzaszörpre volt megbízás a kertészközösség részéről, de időjárás és egyebek miatt elvirágzásig húzódott a projekt, így kevesebb lett a bodzaszörp, és maradt soksok citrom, amit csak léként tudtunk eltenni további felhasználásig. Itt lépett a képbe anyám, aki jött Pestről a 30+ éves moulinex elektromos csitromfacsaróval, és egy egész napig tartott azt a 250-300 darab citromot kicsavarni, már mindenkinek fájt, de a gép hősiesen küzdött. Meg anyám is. Én meg bele se merek gondolni, kézzel meddig tartott volna.

Unknown írta...

Nézd, pénteken bebálázunk. Utána szívesen nézem bárki harcát a paraszti elemekkel a helyszínen. Viszem nőmet, s vele akár még idegen nyelveken is beszélhettek bármiről. Esetleg viszünk bárányszőrt. Bőrt. Szarvat. Kaja kell? Pénz? Paripa? Fegyver nincs. Mondom, én intenzíven tudok nézni.
Menjünk?

Piszke a Birtokról írta...

@Marian Dénes: gyertek, gyertek, a félvadmeggy már érik, hozzatok rózsás kötényt! De jöhet paripa is.

Unknown írta...

Drága szuper Piszke nos a sza kkor Briton is here? azaz Briton odaért már? rola is irhatnál persze ha van időd imádom azokat a posztokat.

Huh mesélek valamit :D Voltam tegnap csunya külhonban (Brusseles) és a lánéyeg hogy engem ugy lehet felismerni hogy mindenki külföldinek néz . Ebbol hihetetlenül sok vicces történet volt már néztek 90% németnek és 9% angol és tegnaptol 1%franciának. Utobbit nem értem miért mert keményen az alap szavakat ismerem és az ottani Metro ujságot is csak uncsizás képpen forgattam erre tegnap két nagy Brusselbe kizavart (szerintem szexelésre éhes párocska mert bár mindkettőn gyürualig akartak a repcsiről leszállni ugye én meg hát mondtam neki hogy akkor zsá indulnaka már de kb már a sztyuviknak kellett lettesékelni minket(igazoltan én probáltam kézzel lábbal menekülni az ablak mellől ) igaz sprechen engslich mert bármi reakciom lett volna magyarul ezek angolul beelőztek és feleslegesnek éreztem hogy használjam ékes anyanyelvemet. Ahh ez kikivánkozott. Viszont igy megtudtam hogy a Brüsselbe kizavart okos emberek nem tudnak magyarul irni mert szegények ott szenvedtek és két orás repcsiut alatt sem sikerült megcsinálni a munkájukat. Igaz hogyha én nem lettem volna ott akkor lehet hogy infragranti is lehetett volna. :D kész viszont attol hogy jo pozicioba vannak kiderült hogy a apsi nem tud jol fogalmazni magyarul és kérte a csajt hogy majd javitsa ki ( igy piszke téged kinevezlek tiszteletbeli Föld Birtok Brusseli követének mert te sprechen és Writting English :d

szoval csokollak és mint feljebb irtam kaptál uj poziciot.

csok innen Dunan na mindegy szoval Szilvi :d

Unknown írta...

tehát a lényeg hogy ugy elvolt a két külhoni polikusféle egymással hogy se a géprol nem akartak leszállni se nem hagytak engem magyarul szohoz jutni mert angol kérdésre most mondjam hogy bocsi dumáljunk már angolul és igy élevezetesebb volt hallgatozni.

és igy derült ki hogy nem tudnak magyarul irni és olvasni holott magyarok és elvileg két ora alatt nem birták az egy oldalas leadandot a kalandos két napjukrol leadni (én ebbe belenéztem hogy egy infragrantit zavartam meg hogy leültették mellém őket hiszen annyira tele volt a gép hogy szinte már a szárnyon is ültek :D na csokollak