2014. február 13., csütörtök

Lávizindier

Emelem pajszerom a romantikára.

Csak úgy általánosságban szegezték nekem a kérdést a minap, hogy mik a terveink a hét hátralevő részére, amiről eszembe jutott, hogy tulajdonképp már két hete szerveződik a Valentin-napi programunk. Mert a spamekből és FB-ról én is tudom ám, hogy jön.

A főszervezők és főszereplők valójában emberem és SzembeGyuri, a program főbb vonalai pedig főleg közös konyhabontásból (amott) és némi közös szegélyezésből (emitt) állnak. Az még számomra is egyértelművé vált, hogy ez a halovány storyline a minimál giccselvárásokat se közelíti meg egy ilyen jelentős napon, ettől aztán nem fújjuk piros szőrmackós szívekbe a meghatottságtól csöpögő orrunkat, és semennyire se pusztulunk bele a rózsaszín gyertyafénybe, szóval a forgatókönyv smirgli alá került.

A turbózott (majd visszacenzúrázott) verzióban így a következő az elképzelt program: miután a konyhabontásból csillámos porfelhő száll fel és a szegélyekbe kis szívecskéket maratnak flexszel, ember és SzembeGyuri közös talicskába kapaszkodva beleszökellnek a lemenő nap narancsos fényébe, bájosan átalbucskázva a romantikusan pont aznap születő kisbarikon, miközben az önkormányzati hangszórókból Elton John No Valentines c. számának dallamai (bátraknak, saját felelősségre itt) susognak a játszótér fölött, majd eltűnnek a szívecskés kivágású parasztbudiajtó mögött. Nekem pedig egy tapodtat sem kell szegélyek miatt takarítani.

Így

A valóság mindeközben az, hogy nálunk egyedül csak Főkutya valentinnapozik, de ő már másfél hete (mert a környékbeli szukák bezzeg romantikusan tudnak időzíteni), ami azzal jár, hogy ha véletlenül kijátssza a szigorú szobafogságot, akkor traktorral se lehet hazavontatni, a házban tartva viszont sípolva-toporzékolva hisztizik, nagyjából szünet nélkül, ami meglehetősen idegölő. Úgyhogy minden körülményt figyelembe véve én arra szavazok, legyen ez a nap inkább Ballantine’s Day, és én is jól járok.

15 megjegyzés:

Gandalf írta...

Ballantine's day... Mekkora ötlet! Társulok. Amúgy a lemenő nap narancsos fényébe némi segedelemmel szökellő taliga az a kis rózsapöttyös lesz a blogtetőről?

Piszke a Birtokról írta...

@Gandalf: hát HA elég kedves leszek kölcsönadni nekik :P (BD-t meglepő módon a Ballantine's találta ki, de ettől még jó :))

Dominika írta...

Először sokkolt ez a pajesz dolog, főleg, hogy a magadénak mondtad, aztán a szövegkörnyezetből rájöttem, hogy talán félreolvastam.

Zsuzsa írta...

Öntöm a kávét magamra a röhögéstől-ismételten! :DDD

Sallai írta...

:-)
Én azért szurkolok a FőKutyának.

Piszke a Birtokról írta...

@Sallai: Főkutyáról azt a hihetetlen sztorit nem is meséltem (én se hinném, ha nem láttam volna), amikor kb. 3 éve megjelent a kertben 4, különböző méretű kankutya, és hoztak magukkal egy se előtte, se azóta nem látott, gyönyörű szép labrador lányt. Főkutya helyben levarrta, ahogy azt kell, a négy másik tisztes távolból őrizte az esemény zavartalanságát, majd távoztak...

@Dominika: eltartott ám visszafelé is egy darabig, mire megfejtettem, mire gondolsz :D

Muskátli Büfé írta...

Ballantine's day - jövőre mentve :) köszi-köszi-köszi

Gandalf írta...

Újra átolvasván helyzetjelentésed biológiai felfedezést tettem. Mégpedig, felfigyeltem azon tényre, miszerint ugyanazon hormonok felelősek az elfajzásért, mint a kuncsorgásért. Sípolva hisztizés, és toporzékolás nálunk akkor is az étlapon szerepel, amikor más finomságok is... Vagy létezik még a nemes egyszerűség elve. Amikor is Brúnó érkezik, majd nemes egyszerűséggel kiveszi a kezünkből, ami neki teremtetett... :)

Unknown írta...

Szabadságot Főkutyának! Éljen és virágozzék a megbonthatatlan kerítés!

Messzenéző Minyon írta...

Hova lett a hozzászólásom??

Piszke a Birtokról írta...

@MM: nemtom, még csak mailértesítő sem volt arról, hogy ehhez hozzászóltál :/ Mások meg arra panaszkodtak, hogy vmelyik nap nem engedte a kommenteket...

Messzenéző Minyon írta...

No, valami olyasmit írtam, hogy először megdöbbentem, hogy Te és a Valentin nap?? de aztán ebben a témában megnyugodtam, de a második megdöbbenésem: Te és az FB???

Piszke a Birtokról írta...

Melók miatt muszáj :/ magánaktivitásom jószerivel nincs is

Mézeskalács írta...

A romantikus báránykákat a sztori szülte, vagy a rackáitok???? Kíváncsivá tettél:)))

Piszke a Birtokról írta...

@Mézes: ó, gondold, ha már megszülettek volna, nem lenne itt csitrillió fotó? ;) de már nagyon várjuk