2014. december 2., kedd

Fénymatek

Így az ötödik karácsony előtt már-már eljutottunk a hangulatvilágításig.

Lelki szemeimmel mindig is tökéletesen láttam, hogy alkatából fakadóan ez a veranda kifejezetten alkalmas akár a magazincsicsás ünnepi dekorhoz is. A barokkos túlzásokra mondjuk nem vágytam, de a hevenye fenyőágaknál kicsit szofisztikáltabb country style volt az elképzelés, amihez az én fejemben mindig is tündefények társultak. Idén beszereztük végre a kintre való pöttylámpásokat, és ezzel megkezdtük a (tavaly teljesen elmaradt) karácsonyhangulat növesztését, egyben remek téli funkciót találtunk a hajnalkafalnak. Bár utóbb kiderült, hogy egy kicsit túlméretes alap.

Műjégcsapsor

Megjegyzendő tanulság szöveges feladatba bújtatva: ha a 7,9 méteresnek jelzett fényfüzér leírásában olyan is található, hogy a csatlakozódugótól az első izzó távolsága 6 méter, az biz azt jelenti, hogy összesen 1,9 méternyi (amúgy tök jól kinéző) fényed lesz.

2 megjegyzés:

konyvesszilvi írta...

Szia Piszke,

szuper hogy irtál akkor nálatok is beköszöntött az időjárási szupernova alig vártam-vártuk.

Ma én is szemeztem egy 20-as elvileg ledes égősorral de végül maradtam a nem veszek égősort verzionál :D
szép estét jo hogy ujra jobban posztolsz :D

Hobbikertész írta...

A műjégcsapsorhoz dukálna egy műmécses is. Csakhogy homogén legyen a karácsonyi hangulat. :D